Valentino

Jedním z nejvíce proslavených značek na světě, Valentino nabízí širokou škálu luxusních výrobků z Haute Couture a Pret-a-Porter do kolekce rozsáhlých doplňků, které zahrnuje kabelky, boty, drobné kožené zboží, opasky, brýle, hedvábí a parfémy.

Značka je k dispozici ve více než 90 zemích díky maloobchodní síti umístěné v nejelegantnějších nákupních ulicích na světě a čítá tak více než 1300 prodejních míst.


Centrum italského Říma, náměstí Piazza Mignanelli a Palazzo Mignatelli. Zde stojí počátky značky Valentino. Dokonalé místo spřízněné s klasikou, modernou, současným uměním a grandiózní italskou řemeslnou výrobou se magicky spojilo s vynikající prací švadlen a módních návrhářů. Pod nejstaršími freskami a kazetovými stropy, mezi schodišti a knihovnami je Valentino fascinující kombinací různých dob a stylů. Valentino tak deklaruje oddanost výjimečnosti a kráse, která je vyjadřována skrz nekončící různorodost siluet, nápadů a projektů. Jeho produkty byly navrženy pro ideální elegantní ženu. Odvážnou ženu stojící mimo dav a naplno si užívající života.

V souladu s dobou je žena nosící Valentino od současných kreativních ředitelů Maria Grazia Chiuri a Pier Paolo Piccioli volnější a odvážnější. Ohromí davy úžasnou kombinací šifonu, černé kůže, kašmíru a paličkovanou krajkou. Plachá, éterická a svůdně nepředvídatelná, stejně nepolapitelná jako fata morgana. Nosí elegantní outfit, který zároveň dokonale zdůrazňuje její křivky. Její couture šaty jdou ruku v ruce s její moderní osobností. Lehkost, půvab a skvostná jemnost jsou pojmy definující svět Valentino, který je interpretován Mariem Grazia Chiuri a Pierpaolo Picciolim. Tento svět je definován ženou, která je silná, křehká, odhodlaná a zároveň nepředvídatelná, jemná jako je žena dnešní doby. V ateliérech Palazzo Mignanelli, které se nacházejí v samotném historickém srdci Říma, dochází k propojení kreativity se Savoir couture, nadčasovou elegancí, poezií a jedinečností tvorby. Pro Savoir couture jsou talent a dovednosti důležitými atributy – ať už jste oblečeni v obyčejném tričku nebo večerních šatech - vše je unikátní. Stejně tak v DNA – unikátnost prostupuje celým světem Valentino.

Vůně

Z této smyslné a drzé krásy, do očí bijící unikající konvencím, vytvořil Olivier Cresp a Alberto Morillas v roce 2011 vůni Valentino Eau de Parfum, která holduje dnešní ženě ve stylu Valentino. Po této smyslné vůni přichází značka s vůní Valentina Assoluto. Hnědé opálové sklo s nádechem jantaru je ozdobeno jedním kvetoucím květem, symbolem domu Valentino. Parfumér Olivier Cresp se tentokrát nechal inspirovat intenzivní vůni Kypru. Svěžest a nespoutanost bergamotu a bílých lanýžů z Alby se prolíná s broskví. V tomto okamžiku smyslného probuzení plného světla  vzkvétá kytice jasmínu a tuberózy s jemným nádechem vanilky. Nakonec nastupuje cedr, dubový mech a pačuli.

V roce 2013 přichází značka Valentino se svěží vůní Valentina Acqua Floreale, která voní po poklidné procházce uprostřed jarní zahrady. Je to jedinečná, elegantní květinová vůně. Tentokrát navrhl mistr Olivier Cresp parfém plný kontrastů. Šumivá svěžest bergamotu je kombinována s jemnými, ženskými tóny neroli, poté následují jemné tóny mimózy, jasmínu a tuberózy.

V roce 2014 vytváří Oliver Polge vůni plnou historie: klasickou a brilantní, s tóny, které se na člověku průběhu času mění. Pánská vůně Valentino UOMO, jemná, lehká, jedinečná signatura je odhalitelná, stejně jako u oblečení, pouze zblízka: je to hluboce italská směs z precizně zvolených přísad. Valentino Uomo je obklopený průzračnou elegancí pikantního bergamotu a překvapivou špetkou koření. Sotva dotčený myrtou, rozevírá se pikantními tóny kávy a třpytivými tóny smetany gianduja a tvoří nezapomenutelné svůdné duo. Sklo celého povrchu je rozřezáno na hranoly, ozdobné cvoky, které by ale také mohly být kvádrovým zdivem na patricijském paláci.